13 Nisan 2015 Pazartesi

Gazete Okumak veya İç Huzuru Korumak

Türkiye Gazetesi, çilek, bahar
Aylar sonra (gerçek manada) ilk kez Pazar günüm boştu. Gitmek istediğim programlardan vazgeçtim bugünlük. Sessiz sakin bir gün. Dışarıda martı çığlıkları var, biraz uzaktan tulum sesi geliyor.

Gazete okumayı bırakalı çok oldu. Türkiye'de okunmaya değer tek bir gazete bile yok bana göre (yazıyla sıfır rakamla yine 0). Yine de odama çıkarken ne var ne yok diye merdivende duran gazeteye uzandım. Sonu her zamanki gibi pişmanlık. 24 sayfalık gazetenin %90'ı kötü haber. Zaten bugünlerde haber değeri olan bir haber bulmak da zor, fakat o ayrı bir mevzu. Kazalar, cinayetler, seçimler, mitingler, laf dalaşları, ırkçılık, ayrımcılık, terör... Köşede de İlker Paşa, din eğitimi önemli ve devlet vermeli diyor. Bakın bu kafa Türkiye'de dini hayattaki problemin başlıca sebebi olan kafadır. 1928 anayasasından beri var. Dinin devlet kontrolünde olması, ancak onun istediği kadarının verilmesi demek. Bu yüzden bir zamanlar cenaze namazı kıldıracak adam bulunamadı. İşte bu altyapıyı bilmeyen adamlar bugün bu sözleri iyi bir şey sanmaya devam ediyorlar. Ben de oturduğum yerden sinir oluyorum. Durum bundan ibaret. Çöp gazetecilik Türkiye'nin her noktasından orlayn.
Gazete okumayın, huzurunuz daim olsun.
KAMU SPOTU-Çilek mevsimi gelmedi arkadaşlar. Yayalım, kesin bilgi. İnstagram'a kanıp heyecan yapmayın. Mevsimin gelmesi anneannemin bahçesinde çıkması demek ki o da henüz çıkmış değil.( ki o'nun vurgulanmasına dikkat edelim lütfen) O vakte kadar çilek almam. Yemekte iki hafta üstüste çıkınca şans vereyim dedim fakat değmezmiş. Toz şeker sağolsun.-KAMU SPOTU


0 yorum:

Yorum Gönder