21 Ocak 2015 Çarşamba

Taze Bir Merhaba

Blog yazmaya ilk başladığımda 7. sınıftaymışım. Öğrenilmiş geçmiş zaman, çünkü bunu internet geçmişime baktığımda bulabiliyorum yalnızca. O günlerden geriye hiçbir şey kalmamış, liseye başladığımda biraz ara vermişim ve döndüğümde ne hesaplar kalmış aklımda ne şifreler ne de yazılanlar. İşin garibi öyküler yazıyormuşum, gündeme dair yorumlar, arada yaşımın gereği sınav (OKS) muhabbetleri… Forumların moda olduğu zamanlardan bahsediyoruz, o günlerde açtıkları blogları devam ettirenler bugün ya dergi çıkartmaya başladı, ya yazar oldu, yada internette meşhur oldu. Ben hala müzmin bir öğrenciyim, yaşım tutmadı:)
İşin aslı blog maceralarım pek kesintiye uğramadı. Epey uzun soluklu bir tumblr kullanıcısıyım, bir yemek blogu işine giriştim, arada tökezlese de sürüyor, ama yine de daha derli toplu bir şeyler arıyor gözlerim. Epeydir düşünüyorum bunun üzerinde. Bir ara 5-6 yıl önce açıp sonra bıraktığım bloga dönmeyi düşündüm ama yeni bir başlangıca, taze bir bahara ihtiyacım olduğunu farkettim. Kış ortasında belki birilerine de bahar olurum deyip, makale yazmak için oturduğum masada yeni blogla devam ettim.
Burası benim gibi olan yada olmayan herkes için okuduğumu, izlediğimi, düşündüğümü, yazdığımı, sevdiğimi-sevmediğimi, öğrendiklerimi, vazgeçtiklerimi, belki pişirip taşırdıklarımı, sorularımı-cevaplarımı içerecek. Bir farklılık oluşturmak, marjinallik yapmak, zirvelere oynamak gibi amaçlarım yok. Sessiz sakin kendi halimde, hayatı kendime ve belki başkalarına kolaylaştırmanın peşindeyim. Gayret benden tevfik Allah’tan. Bismillah.

2 yorum:

  1. Kayıtlarda tarih yok mu, ben mi göremiyorum? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu şu an görmüş olmam rezaletine ek olarak tarih olmadığını da yeni farkediyorum. Hazır ustasını bulmuşken sorayım, kodu değiştirirken bir türlü başaramamıştım, hep hata vermişti, nasıl düzeltiriz? :)

      Sil